keskiviikko 24. lokakuuta 2007

Väliraportointia

Hups, siitä onkin jo aikaa, kun olen viimeksi raportoinut tänne...

Viime raportoinnin jälkeen olen
- neulonut kämmekkäät, purkanut ne ja neulonut langoista lapaset
- saanut valmiiksi pitsihuivin
- neulonut tilaustyönä pipoa poikakaverilleni (tätä varten piti käydä lankakaupassa, siltä multa ei löytynyt sopivaa lankaa)

Olen siis ihan hyvillä mielillä vielä mukana projektin tässä osassa, uskoisin, että saan tarvittavat grammat pudotettua.

Toinen puoli taas ei sitten tunnu sujuvan ollenkaan... Olin jo saanut pudotettua pari kiloa, mutta nyt ne ovat tulleet takaisin. :( Liikunnan harrastamista on haitannut flunssa, poden tällä hetkellä jo toisen kerran tämän syksyn aikana sellaista pikkuflunssaa, joka tehokkaasti estää liikunnan harrastamisen, mutta ei muuta "normaalia elämää". Lisäksi karkit on maistuneet vähän liian hyvin mulle.

Ei kommentteja: