keskiviikko 31. lokakuuta 2007

Loppukuun raportti

Näköjään olen tänne muistanut viimeksi raportoida puolen kuun paikkeilla. Sen jälkeen olen neulonut, ostanut lankaa ja neulonut. Varasto on pysynyt koko ajan miinuksella kuitenkin. Lumihiutale-takki valmistui ja siihen meni noin 550g. Sitten ostin lankaa, kun Getknittedissä oli kuolaamani lanka alennuksessa. Eihän tilaisuutta voinut jättää käyttämättä. Ostin siis 450g Colinetten Banyania. Neuloin paritkin jämälankalapaset, toiset Silk Gardenista, toiset Nallesta. Itselleni neuloin vielä Calorimetryn. Lisäksi olen neulonut salaisia juttuja. Lapasiin, Calorimetryyn ja salaisiin juttuihin lankaa meni 230 g. Lankavaraston alkupaino oli 19,5 kg ja nyt lankavarastossa on 18,945 kg lankaa, joten minun on neulottava vielä noin 1,400 kg. Saatan joutua vielä ostamaan lankaa joululahjoihin ja varmaan ehkä saankin vielä lankaa, joten tiukille menee. Varsinkin kun tällä hetkellä minua vaivaa jonkinasteinen neuleplääh eikä oikein innosta neuloa. Tässä kuussa olen neulonut (kuluttanut) 810 g ja ostanut ja saanut lankaa 1200 g.

Oma paino on pysynt ennallaan. Tässä kuussa en ole juuri päässyt salilla käymään, sekin on varmasti vaikuttanut. Jospa ensi kuussa pääsisi taas liikkumaan enempi. Nyt ei kuitenkaan enää montaa kiloa tarvitse pudottaa.

Ei kommentteja: