maanantai 1. lokakuuta 2007

Syyskuun raportti

Olen täälläkin (kuten sukkasadossa) ollut armottoman huono raportoija. Neulomuksia olen toki saanut valmiiksi ja lankavarston hupeneminenkin näyttää ältsyn hyvälle. Vai mitä tuumaatte. Näistä kiloista aloitin.... vanhaa varastoa mulla oli yht: 4162g, josta tavoitepudotus oli -420g. Syyskuulla olen neulonut sukat-120g, pipon -60g, pipo ja kauluri -150g, huopasydämiä -22g, huopatossut -200g, pipo II -55g sekä kännykkäpussukoitax3 -80g = -687g.
1.9 jälkeen hankkimistani langoista; kahdet raitasukat -180g, tossut ja patalapun -200g, kämmekkäät -60g, pipo, kauluri ja kotitossut -200g = -640g. Tää näyttää niin kivasti vähentyneen, että taidan ostaa lisää lankaa. Ainahan niistä jotakin kivaa keksii. :O) Lisää tietoja ja kuvia voipi katsella blogistani.
Omaa painonpudotusta en voi kehua. Sain kilon jo pois, mutta nyt se on hiipinyt takaisin vyötärölle. Enemmän pitäisi liikkua mutta kun olen niin laiska. Sohva tuntuu mukavammalta ja onhan tv:stä alkaneet kaikki ihanat hömppäsarjatkin. Lähes joka illalle jotakin. Onneksi on vielä aikaa kiriä siltä osin.

Ei kommentteja: