tiistai 18. joulukuuta 2007

Kaikki on sallittua

Muistakaa muutkin, että kaikki keinot lankavaraston pienenemiseksi on sallittuja. Katsastamme vain tammikuun ensimmäisen päivän saldoa suhteessa syyskuun alkuun. Itselläni alkoi epätoivo iskeä ja ryhdyin näin joulun hengessä lahjoittamaan lankojani pois. Vein eilen Tampereen seurakuntatalolle Lasten työhön n. 1700g lankaa pois ja äidilleni lahjoitin kaikki 7-veikat peittomateriaaleiksi. Noin 10 vuotta sitten äiti oli lahjoittanut minulle 7-veikkansa, joten hyvä että sain antaa takaisin. Jos hän innostuisi neulomaan enemmänkin nyt kun jää eläkkeelle. Tavoitteeseen päästäkseni minulla on enää 450g jäljellä. Tämä tuntuu ihan realistiselta, kun aikaa on muutama viikko. Jatkan muuten samaa taktiikkaa eli paksuja puikkoja ja lankoja. Loppukiriä muillekin!

1 kommentti:

Hanna kirjoitti...

Minä olen nostanut kädet pystyyn urakkani kanssa, olen selvästikin parempi hankkimaan kuin tuhoamaan lankaa (saati sitten ylikiloja). Tälläkin viikolla lankaa on tullut lisää vaatimattomasti 400 grammaa. Josko nyt sitten vähäksi aikaa riittäisi...