keskiviikko 19. joulukuuta 2007

Väliaikatietoja, hennosti miinuksella

Näytti täydellisen epätoivoiselta tämä mun projekti vähennä lankojasi 10 %. Sitten meni kinttu enkä voinut muuta tehdä kuin neuloa (ja virkata) pari päivää. Muulloinkin olin väkertänyt, mutta en valmiiksi asti. Nyt on tämän kuun puolella valmistunut lankatöitä 1014 g, joista 428 g raportoidaan varastovähennykseen. (Selitys: olin laskenut Mambokerät pois varastosta sitä mukaa kun laitoin ne työhön jo ennen joulukuuta.) Olen neulonut ja virkannut pipoja, lapasia, yhden paidan ja yhdet sukat. Joululahjoja kaikki.

Lahjaksi olen saanut tässä kuussa 50 g, saa nähdä tuleeko lisää. Paketteihin (monikossa siis) olen piilottanut yhteensä 350 g. Tekee mun matikalla 728 g vähennystä kuun alun tilanteeseen.

Tavoitevarasto on 12 600 g.

1.12. oli varastoa 14 504 g.

Tänään näyttää siltä että kun varasto on 13 776 g, neulottavaa loppukuuksi olisi 1 176 g.
En taida päästä tavoitteeseeni, lahjalangan vaarakin vielä on, eikä ole töistä vapaita enää joulunpyhiä lukuun ottamatta. Haluaisin kyllä jouluna aloittaa toisen Mambo-projektin, ja siinä menisi puolet tuosta määrästä, jos hösseliksi pistäisin. Olen kuitenkin vallan tyytyväinen, jos saan pysymään varaston pienempänä kuin syyskuun alussa. Tällä hetkellähän olen vaatimattomasti mutta kuitenkin varmasti (käymässä) miinuksella, vihdoinkin. (- 1,6 %! On se parempi kuin plussa! Okei, okei, ei juurikaan...)

Ei kommentteja: