tiistai 25. syyskuuta 2007

Hiljaiseläjä ilmoittaa neulovansa

En punnitse töitäni, joten välipunnitukset täytyy sitten tehdä kuten alkupunnituskin: survomalla / kippaamalla lankakerät muovikasseihin ja astumalla niiden kanssa vaakaan. Muutenkin se on helpompaa, koska säännöissähän oli: lasketaan kaikki muut paitsi ne kerät, jotka on puikoissa kiinni. Olen neulonut hullun lailla, mutta saanut aikaan hyvin vähän. Merinosilkkikerässä oli 1400 m lankaa ja kyllä siitä osa jäi kun huivinkutale valmistui. Muut työt on olleet vaakatilkkuja ja jotain pikkuruisia salaisia. Oikein odotan että pääsen paksumpien lankojen kimppuun! Kaapissa odottaa kassillinen Karusellia ja pitkästi toista kiloa Mamboa. Siitä kun ryhtyy puseroille, vähenee lankasaldo!

Työkaveri toi tilaustyöhön kerän Marinea (100 g). Kännykkäpussin tahtoo, ja aikoo kuulemma jättää mulle loppulangan. Hmph. Mitä teen paksulla mustalla puuvillalangalla? Tahdon siitä piakkoin eroon... Ensin tietysti täytyy loihtia se pussukka.

En siis tiedä lankasaldoa ennen kuin punnitsen. Plussalla on alkutilanteeseen. Kävinhän taannoin Menitassa repsahtamassa. Kohta alkaa Langaton lokakuu, enkä muutenkaan ole ajatellut (ehkä koko loppu vuonna) ostaa lankaa. Mulla on [kaikkea] kivaa.

Oma paino. Alaspäin olin jo hyvin matkalla, kun viikonloppuna juhlin sekä häissä että syntymäpäivillä. Sikäli olen tyytyväinen, että olen kuitenkin 1.9. tilanteesta miinuksella 1,1 kg, mutta vähän harmittaa kun kävin jo paremmassa lukemassa. Hiljaksiin... Suolaista ja makeaa tekee mieli. Taas on se aika. Inhoan hormooneja!

TSEMPPIÄ SULLE JA TSEMPPIÄ MULLE! Siellä tsemppi, täällä tsemppi, joka puolella hurja tsemppi, neulotaan ja laihdutaan vaan!

Ei kommentteja: