torstai 27. syyskuuta 2007

Pienimmällä pudottajalla -2%

Marjutin tekemän tilaston mukaan näyttää siltä, että minä olen se, jolla oli kaikkein pienin alkusaldo: 3 kg 723 g. Tähän mennessä olen saanut pudotettua siitä n. 2%. Erilaisiin projekteihin olen kuluttanut tähän mennessä yhteensä n. 202 g. Sehän olisi jo erittäin hyvä saldo, mutta lankaa "tuli" lisää. Eli syyskuun alussa punnitusta tehdessäni yhdessä ikuisuusprojektikaulaliinassa oli kiinni vasta aloitettu kerä Nallea, jota en silloin punninnut. Nyt lopetettuani huivin neulomisen, tuo kerä vapautui, ja siitä tuli 126 g lisää lankaa saldooni. Yhteensä olen siis onnistunut vähentämään lankavarastoani n. 76 g, joka on n. 2% alkusaldosta. Ihan hyvin siis menee, mutta sietää mennäkin, kun olen mukana pienimmällä lankavarastolla :) Tästä on hyvä jatkaa miehen sukkia neulomalla. Niihin kulunee kohtuullisesti lankaa.

Ei kommentteja: