perjantai 14. syyskuuta 2007

hupsis..

eikös tän tempauksen tarkotus ollu hävittää se 10 %..? en tiedä ollenkaan miten se on mahdollista mutta kun oli eilen markkinat ja snyltä sain aikasemmin retua koolailuun ja ajattelin kokeilla sitä ja oon ihan varma että tykkään ja markkinoilla oli retuja ja tarpeeks kauan ku tinkasin ni sain 7 kerää kympillä..voih.
tämä tekee siis + 700g.
oon mä onnek kuluttanutkin, kokonaiset 241 g..voi kauhistus mie sanon.
samaan shokkiin kävin vaakalla ja totesin että pari kiloa jo lähti mutta ne tuliki äkkiä takas. prkl. mä oon suunnitellu että oisko se kovin vaikeeta neuloa ja lenkkeillä samaan aikaan? tulis niinku kaks kärpästä yhellä iskulla. toinen vaihtoehto lienee neuloa aina ruoka-aikaan =D.

2 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Lenkkeily puikkojen kanssa voi olla melkoisen haasteellista (tai jopa vaarallista), mutta kuntopyörän polkeminen varmaankin onnistuu myös kudin kädessä =)

katja_helena kirjoitti...

Kävely puikkojen kanssa onnistuu kyllä hyvin.Nimimerkki jos kus myös tätä kokeillut :)

Puikothan voi vaihtaa virkkuu koukkuun jos se sujuu lenkkeilessä paremmin.