keskiviikko 5. syyskuuta 2007

Arja esittäytyy

Hei, minä olen Arja ja minä olen lanka-addikti (tässä vaiheessa kaikki sanoo:Hei Arja ).

Minun lankavarastoni on ollut 1.9. aamulla 48kg ja 348grammaa. Eli pudotusta pitäisi tehdä 4,84kg.. Tämähän kuulostaisi helpolta, mutta...
Kun oli ne messut tuossa ihan 1.9...
Mun lankasaldo suureni 1912 grammalla.

Eli se olis sitten niinkuin 6751 grammaa...
MUTTA
Tänään sitten erehdyin menemään Prismaan. Siis kävin kahdessakin lankakaupassa mutta niistä en ostanut mitään.. Mutta Prismassa kun olin, mun oli ihan pakko ostaa seiskaveikkaa, sitä kampanjaväriä ja kampanjahintaan vielä, 3e/150g!!!!
Ei ollu kallista.

Mun tempausta ei kyllä hirveästi edesauttanut, ostin nimittäin 9 kerää eli 1350g.

Näinollen mun pitää neuloa 8kg 101grammaa!!!! Uuteenvuoteen mennessä.. Argh. IIK. Ei enää lankakauppoja.. Niinku ollenkaan. PISTE

Omasta painostani pyrin ottamaan vähän pois, mutta enemmänkin katson tavoitteeksi vyötärön kaventumisen. Eli jos ottaisi tavoitteeksi vyötärön kaventumisen 10% (taitaa olla mahdoton tehtävä) niin mun pitäis pystyä kaventamaan 9cm tuosta elintasorenkaasta.

Niin, ja mun blogia Arjan neuleet voi kans käydä kurkkimassa :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hei Arja, ALAn naisten pj - oletan?