lauantai 1. syyskuuta 2007

Langat, paino ja yritys positiivisesta ajattelusta

Olen siis ryhtynyt mukaan tähän projektiin ajattelematta ensin totuutta ajan käytöstäni, painostani ja langoistani.Totuus on, että olen melko laiska, painava ja kyvytön pitämään asioita samassa paikassa. Olen kolmen lapsen äiti, joka on tehnyt pätkä töitä ja tuskaillut sitä mihin aika kuluu vaikkei mitään kovin järkevää ole tehnytkään.
Tänä syksynä päätin laittaa elämäni remonttiin ja seurauksena on, että olen alkanut harrastamaan, opiskelemaan ja lisäksi teen tunti töitä. Seurauksena on aikapula. Mutta osallistun minä kyllä tähän projektiin jollakin tavoin. Painoa minun pitäisi saada pois 8 kg ja lankoja......(en saa punnittua, niitä tuntuu löytyvän lisää koko ajan). Päätänkin siis yrittää vähentää lankojani kertomalla painostani poistettavalla luvulla 150g eli lankojen vähentämisessä tavoitteena on 1200g (n. 2 villapaitaa/ 8 paria sukkia/4 huivia/...). Lopuksi kuvaani kuvateksti: " jossei ihan kulta olekaan tavoitteena niin hopea reunat elämään tuntuisivat ihan kivoilta."

Ei kommentteja: