torstai 30. elokuuta 2007

Lankainventaario

Mulla on huomenna ranskan tentti, joten mikä voisikaan olla parempaa ajanvietettä kuin lankojen inventointi. Lankavarastoni kooksi sain 4155 g, lisäksi keskeneräisissä töissä on kiinni 700 g. Tuossa ensimmäisessä luvussa on mukana myös kaikki jämälangat, joita mulla on n. 450 g. Olin jo heittämässä jämälangoista kaikkein pienimpiä nöttösiä pois, mutta sitten nuukuus (tai jokin) iski: "Täällähän on paljon Nallea tai vastaavaa lankaa. Niistä saisi varmasti kivat kirjoneulelapaset." ;)

Vähän yli 400 g tavoitekulutukseni olen ajatellut saavuttaa (ja ylittääkin) neulomalla Mariahin Knittystä, siihen olen varannut langat jo vajaa vuosi sitten. Nyt pitäisi kuitenkin aloittaa sukat lahjaksi lokakuun alussa vuosia täyttävälle sedälle. Onneksi mun varastossa on niihin sopivaa lankaa, joten ei tarvitse mennä lankakaupoille.

Ei kommentteja: