sunnuntai 19. elokuuta 2007

Punnitsin juuri langat (ja itseni...)

No niin, langat on punnittu ja niitä on yhteensä 16,8 kg. 10% on siis 1,68 kg. No siitä selviän jotenkuten, neulon vaikka 15 sukkaparia niin se on siinä...mutta mitä niille sitten teen? Annanko koko suvulle joululahjasukat vai pidänkö itselläni? Tuo viimeinen vaihtoehto ois aika itsekästä. Tai sitten teen pari villapuseroa. Kauhistuttaa ajatella teitä joilla saattaa olla kaksi kertaa tuo määrä. Itse en selviäis semmosesta urakasta, koko homma jäis pelkäksi Ufoiluksi.
Oma painoni on 74 kg. Joudun siis pudottamaan 7,4 kg, joten sekään ei tule olemaan helppoa kun ottaa huomioon että olen ihminen joka tulee erittäin pahalle tuulelle kun mulla on nälkä. Säälikää miestäni - tiedättehän sen mainoksen jossa jörö mies tulee kaupasta kotiin, nakkaa kauppakassin pöydälle ja alkaa vetelemään laatikoita kun ei muista missä haarukat on. Vaimo näyttää paikan ja sitten ne istuutuvat syömään ja mies muuttuu erinäköiseksi ja kysy vaimoltaan "mentäiskö illalla vaikka teatteriin?" Se on just niinkuin minä. Elän vatsallani tai sitten mulla vaan tippuu verensokeri niin nopeasti etten aina ehdi varautua. No: Hyvä ruoka - parempi mieli!!!Minulla on Painovartijoiden vihkoja ja kirjoja. Enköhän selviä niiden avulla.
BlogspotHannah / VuodatusHanna

Ei kommentteja: